lördag 24 oktober 2009

Regnig lördag

Tur man jobbar och inte bryr sig i att det regnar så här på helgen. Var ute och gjorde ärenden på förmiddagen utan mössa och handskar. Hade behövts kan jag säga..... rått, grått och kallt.

Har jobbat sedan 14.45 men det är lugnt, märks det är dåligt väder.

Ledig söndag-måndag sen jobbar jag fyra dagar igen. Har inga vilda planer, jag samlar liksom pengar och håller mig därför hemma alt på gymmet. För på något konstigt sätt ramlar det alltid iväg kronor om man tar sig till stan eller nått. Fick urdålig lön denna månad, hade ju semester hela september = inga ob-pengar. Det märks, kan jag meddela.....

Är i alla fall match i morgon igen alltid något att se fram emot. Ska Tim hålla nollan i 22 min till och bli ny rekordhållare? Ska bli spännande att se. De möter Bochum borta och massa som jag känner från Forumet ska träffas där Annie, Stephan, Melli, Mareike är de jag vet, de kanske är fler som jag missat. Jag vill också!!!

Inga kommentarer: