torsdag 22 oktober 2009

Hoppsan

Råkade visst sova lite för länge efter nattpasset. Får väl se hur bra det går att gå och lägga sig i vettig tid imorgon.

Jag åt i alla fall ett lätt mellanmål innan jag drog på mig träningskläderna och promenerade iväg. Lika grått idag som igår men utan smått duggregn i dag i alla fall. Och när man väl tagit sig ut är det rätt skönt. Men visst tar det emot när man sitter inne i värmen och tittar ut på vädret. Men som sagt när man väl kommit igång går det hur bra som helst. Imorgon blir det gymmet.

Har till min stora lycka hittat en bok som gör jag börjat förstå grammatiken! Så nu har jag beställt mig en egen på AdLibris (den jag har hemma har jag lånat bara). Det finns hopp....:)

Nu ska jag hoppa i duschen, ikväll är det fotboll, Europaligan. Werder spelar borta mot Austria Wien.

1 kommentar:

Vicky M sa...

love the picture sooo niiice :)