onsdag 24 mars 2010

Effektiv

Fick gå upp tidigt för att vara på dataprov 10.00. Hade sådan tur att när jag körde förbi vår personalpakering så åkte en därifrån. Så jag ställde bilen där och gick till dataskolan. Väl där gick det fort. Vi hade 45 min på oss men efter 20 min var jag klar. Då hade jag ändå slöat och hjälp mina kurskamrater som hade lite basic problem.

Så jag gick över till bibliotektet och satte mig där och pluggade. Skrev klart nästa inlämningsuppgift. Nu ska den få vila till sig, sen läser jag igenom och gör ev komplitteringar innan jag skickar in det på fredag.

Vid ett-tiden gick jag över till gymmet där jag gick 1 timme på löpbandet innan jag var på plats på jobbet 14.45. Sitter nu i nya KC och det är väldigt fint men också väldigt kallt! Vi brukar få sitta med jackor på oss i den lokalen när den var möteslokal och det är inte ett dugg varmare nu! Brrrrr. Värst för händer och fingrar.

Tog på mig ett övertidspass på söndag natt, kollade nyss lönespec:en och såg att mitt tidigare ötids pass inte hann med på denna lönen så nästa lön blir bra att få! :). Fick bra lön nu med, har ju haft 3 veckors semester och då får man alltid lite mer.

Inga kommentarer: