söndag 28 mars 2010

Snabbutryckning

Fick jag göra när jag vaknade. Båda mina akvarielysrör hade bestämmt sig för att pajja. Så det var lite mörkt åt firrarna. De finns ju bara i Borlänge, fast vi har en djuraffär här med i samma kedja, det är som med mina filter, så jag fick dra dit snabbt innan de stängde.

Sen har jag städat och kollar på matchen Gladbach - HSV (som det ser ut som Gladbach vinner) bra för Werder som då har HSV fyra poäng efter sig, men dåligt för Troche, som i alla fall fått spela hela matchen.

Har fotat en massa saker som ska ut på Tradera. Det trista är det tar evigheter att lägga upp annonser. Hittade något nytt verktyg Tradera fixat och började mata in (det skulle alltså underlätta). Som tur var kollade jag läget efter att ha matat in 10 annonser. Var bara 2 st som fanns! Då blev jag sur och la av. Få se om jag har ork att göra det sen.

Ska jobba ötid inatt och tjäna lite fina pengar...behövs! Försökt boka flyg också men på ena sidan ville det inte funka och på den andra med samma billiga pris ville de att man skulle skriva sitt förnamn men skrev också inom parantes: (första namnet i passet). Jaha, hur ska ni ha det? Mitt förnamn är nämligen inte mitt första namn i passet! Så jag fick lov maila och fråga men de har bara öppet måndag - fredag så jag måste vänta till imorgon.

1 kommentar:

Vicky M sa...

Tradera ja, jag är också på g, och fy fan vilken tid det tar :/