tisdag 23 mars 2010

Hej hopp dataprov imorgon

Jag kunde ju inte gå på datakursen förra tisdagen eftersom vi hade APT på jobbet och jag fick lov vara där. Tydligen så hade de då haft provet i Word-delen av datakursen. Så jag ska skriva provet imorgon. Men hade de inte kunnat meddela det via mail eller så liiiite tidigare? Tur att jag jobbar em imorgon och börjar först 14.45 så jag kan skriva provet klockan 10.00. För det fick jag veta först idag.

Nu ska jag strax poppa mig en stor skål popcorn och sedan knata över till mina föräldrar som har Viasat Fotboll (det har inte jag) och se semifinalen i tyska cupen Werder Bremen - Augsburg.

Basti är med i truppen men startar inte (hade inte trott det heller, den har matchen betyder för mycket för att man skulle spela med en vänsterback som inte är helt igång, men han kanske blir inbytt om jag har tur). Så här ser laguppställningen ut:

AUFSTELLUNG
Werder Bremen:
1 Wiese
8 Fritz, 29 Mertesacker, 3 Pasanen, 4 Naldo
22 Frings, 44 Bargfrede, 10 Marin, 11 Özil
24 Pizarro, 14 Hunt

Inga kommentarer: