tisdag 30 mars 2010

Lägger mig ett par timmar till

Fick lov gå upp alledeles för tidigt för nattjobb för jag har haft datakurs idag. Så nu kryper jag ner i sängen ett par timmar till. Jag väntar på ett jäkligt viktigt mail från UEFA också men det kommer ju aaaaaaldrig och nu måste jag se till få några timmars mer sömn. Jag har fyra nätter på rad som väntar.

Vår klass går bra i datakursen. Vi har fyra träffar kvar, men bara Power Point kvar och den kursen tar två träffar. Så det är ju bra. Nästa gång inleder vi dock med slutprovet i Excel.

Har i flera dagar nu jagat rätt person på Loomis (fd Securitas Värde) utan att få tag på henne. Nu ger jag upp och skriver ett mail. Vore bra om jag kunde få papperen snart. Måste verkligen maila arbetsgivaren i Tyskland också så de inte tror jag bara struntar i dom. Får skriva upp det på listan att göra inatt.

  1. Maila Dussmann
  2. Maila Loomis
  3. Läs ut Psykologiboken
  4. Skriv uppgiften till kursen på Högskolan (tyska kursen)

Inga kommentarer: