torsdag 18 mars 2010

Mentorssamtalet

Nu har jag varit på mitt mycket korta Mentorssamtal. Men det finns liksom inte så mycket att säga. Jag har bra betyg, fick veta att hade det funnits ett högre än MVG hade jag fått det på Voms-kursen :D, jag planerar själv mina studier, har redan tre intron på gång osv. Dessutom konstaterade vi att jag just nu studerar fortare än heltid :D. Inte mig emot eftersom jag planerar att försvinna utomlands så fort skolan är klar. Officiellt är skolan klar i mitten av oktober. Men som sagt här går det fortare. Som det ser ut är jag klar med vårterminens kurser i slutet av april/ början av maj och höstterminen börjar först i juli. Men det var ju inga problem man bara flyttar om kurserna. Jag har ju ingen CSN som kan ställa till det.

Positivt var också att i både nästa kurs Människan socialt och kulturellt och Psykologi A är det inga obligatoriska dagar. Och i Medicinsk grundkurs endast 1 dag. Däremot i kursen därpå som egentligen är den första i höstterminen Omsorg är det 2 dagar samt en träff på 2 timmar. Men som sagt den är långt fram, ser dock tyvärr ut att hamna mitt i sommaren för mig = så gott som omöjligt att kunna få ledig för skolans dagar. Men jag får försöka byta och ha mig. Eller hoppas på att ha sådan tur de dagarna ligger på dagar jag är ledig.

Ikväll Europa Leauge. Werder spelar hemma mot Valencia, har 1-1 med sig och Hamburg spelar borta mot Anderlecht har med sig 3-1. Även Wolfsburg spelar hemma mot Kasan, har 1-1 med sig de med. Om något av dessa tre lag tar sig vidare beställer jag imorgon biljetter till finalen (som spelas i maj i Hamburg). Sen får man hålla tummarna man får biljetterna och att något tyskt lag tar sig ända till final.

Sen ska jag tjäna fina pengar inatt, övertid 22.45-07.00. Nice! Passar bra eftersom min bil behöver nya sommardäck.

Inga kommentarer: