söndag 21 mars 2010

Snowy Sunday

Ska jobba inatt så jag sov länge. Vaknar och det har kommit ca 15 cm snö! Iof är jag inte allt för förvånad, vintern brukar alltid göra minst två återbesök innan våren tar över. Men igår sol och över 10 grader varmt, idag rejält med snöfall och -1 grad. Kontraster minst sagt.

Såg sedan en kanonmatch Hamburg - Schalke 2-2 där Troche spelade från start och låg bakom båda målpassen för HSV.

Nu ska jag nog mest bara slappa eller om jag skriver lite på mitt skolarbete kanske innan jag ska åka och jobba. Fick även tillbaka första uppgiften från min högskolekurs på Mälardalens Högskola också med bra betyg. Nice!

Nu ska jag se en dokumentär om en sluten psykatrisk avdelning. Passar bra in i mitt skolarbete. Börjar kursen Psykologi A nästa fredag! Del 2 går nästa söndag.

Inga kommentarer: