fredag 26 mars 2010

Psykologi intro

Äntligen kommer en rolig kurs! Var på intro idag och den verkar superkul. Mötte en av mina klasskompisar där också som tyvärr ska hoppa av. Det har tydligen försvunnit ett par har jag fått höra, vi träffas ju aldrig så jag vet inte riktigt vilka som är kvar eller ej. De enda jag träffar regelbundet är de som går datakursen med mig. Men nästa tisdag ska vi samla ihop de som kan och vill och gå ut och äta efter datakursen. Får väl se hur många som kommer.

Skickade in Människan sociellt och kulturellt idag, får väl se i mitten på nästa vecka hur jag lyckades med den kursen. Den gick fort i alla fall och var inte allt för komplicerad tyckte jag. Men som sagt om det även var så visar sig snart...

Nu sitter jag på jobbet och kommer vara här till 23.00. Och börjar imorgon redan 07.00. Suck och blä, komprimerade pass. Men ljuspunkten är jag hinner precis hem till Bremens match och slipper se den på jobbet i alla fall.

Inga kommentarer: