måndag 15 april 2013

100:e gången

Var det idag som jag lämnade plasma. Då får man en present. Men jag måste vänta tills nästa gång på min, alla var slut. Sen fick jag hela 53 Euro också. Rätt bra timlön måste jag säga...

Sen har de ringt från nya jobbet, på torsdag ska jag dit (blir första gången jag cyklar sträckan, då får vi se vad jag har gett mig in på....) och få schemat och lite info.

Sen har ju värmen kommit. Och pollen. Jag nyser och nyser och nyser. Fast det tar jag gärna, bara det äntligen kan bli lite varmt!

Och så bilen då. Det var hjullagret precis som jag googlat mig fram till att det nog troligen var. Det är också som tur är inte så dyrt. 70 Euro i delar och sen 1 timmes jobb, summa ca 120 Euro. Det kan jag skrammla fram. Men vi kan ju säga så här, det är väldigt bra att jag nästa månad har ett nytt jobb som ger mig mer i lön för långsamt är mina sparkonton tömda. Hämtar bilen på onsdag eftermiddag.

Inga kommentarer: