onsdag 3 april 2013

Foton

Här --->Foton hittar ni kort från igår.

Max
Det slutade 1-1, mål av Max Wegner. Första halvlek var trist, andra var riktigt bra och spännande. Solen sken ett tag innan den gick ner så det blev bara kallt sista halvtimmen, alltså en riktigt bra kväll, var bara en seger och att Kevin (Hannovers Kevin alltså, vår målvakt heter ju också Kevin) hade spelat också. Men han satt ju av sin sista (senaste) avstängning igår. Klanten lyckades ju få 6 matchers avstängning. Är inte för inte han allmänt går under namnet Mr Attitude....;)

Nu ska jag se Champions Leauge fotboll, Malaga - Borussia Dortmund. 

Har tagit hela jäkla eftermiddagen/kvällen att ladda upp korten. Mitt internet krånglar ju (har sagt upp det, får  nytt i maj) och jag måste ladda upp varje kort enskilt mot att ladda upp hela högen direkt (för då kopplar uppkopplingen direkt ned) och det tog över 2 timmar! Innan det har jag ju också redigerat korten.

Imorgon LEDIG. Ska lämna plasma, fixa lite mer papper mitt nya jobb vill ha, boka läkartid (måste göra en läkarundersökning hos företagsläkaren på nya stället), och ev se Werders träning.

Inga kommentarer: