måndag 29 april 2013

Ny vecka

Ny vecka, nya tag. Går nu in på mina sista lediga dagar innan jag på torsdag börjar ett helt nytt jobb. Nytt ställe, nya saker och ett jobb jag aldrig gjort förr. Men ska bli spännande!

Veckan är rätt full och ser lite löst ut så här:

Måndag: Njuta av ledig dag, se om jag kan hitta min Bremenkarta om inte åka och köpa en ny (hittar inte så bra i mitt nya jobbområde så jag kommer behöva en karta)

Tisdag: U23 spelar borta i Wolfsburg (nej vi åker inte dit, vi ser istället) Champions Leauge mellan Real Madrid - Borussia Dortmund på TV:n.

Onsdag: CL mellan Barcelona och Bayern München på TV:n

Torsdag: Börja på nya jobbet. Tror det räcker för den dagen! Dessutom dubbelpass.

Fredag: Jobba förmiddag och kväll igen. Lämna plasma.

Lördag: Jobba helt själv dubbelpass + att Werder spelar en mycket viktig match för att hålla sig kvar i Bundesliga. Hemma mot Hoffenheim. Jag kan se första halvlek på TV i alla fall.

Söndag. Jobbar som på lördagen och U23 spelar borta i Meppen. Jag jobbar som sagt men Benni har planer på att åka dit.

Ska även handla, träna och städa. Klämma in någon Werderträning också. Men det är lite flexibelt liksom. Måste prata med min Hausmeister också och höra om han är hemma på torsdag förmiddag. De ska komma och läsa av värmen och jag jobbar. Måste ge honom min extra nyckel och be att han är med. 

Inga kommentarer: