måndag 29 april 2013

Förberedelser

Hittade min karta och har precis markerat in alla adresser. Lär inte bli så svårt de är mycket begränsade på ett litet område. De sa de åt mig också att Obervieland är ett av de enklaste områderna då det är geografiskt mycket litet. Imorgon ska jag ringa de två jag ska gå med på torsdag och fredag och bestämma mötesplats och tid.

Sen ska jag packa iordning en bra väska att ha med sig, då vi ju måste ha en del grejor som handskar och handsprit tex med oss. Vill ha en lagom stor men regntät sak. Har ett par sådana så ska bara kolla vilken som passar bäst.

Ska även imorgon serva cykel, dvs kolla så lysen och sånt funkar. Sen måste jag leta på min cykelhjälm också. Nu när jag ska cykla så många mil per dag vill jag inte cykla utan hjälm.

Inga kommentarer: