tisdag 9 april 2013

Härliga lediga tisdag

Ska strax bege mig till stan, lämna plasma och förbi en hobbyaffär. Måste köpa läderband och pärlor.

Sen ska jag pyssla här hemma, tvätta, städa, handla, färga håret.

Ikväll är det Champions Leauge fotboll igen. Borussia Dortmund - Malaga. Det blev ju 0-0 i förra veckan när Dortmund spelade i Spanien så idag gäller det!

Imorgon är det U23-match igen :). Och jag har även imorgon ledigt. Vad jag mer ska hitta på innan matchen får jag se. Det ska bli varmt har de sagt. Jag hoppas! Idag är det grått och kallt igen och det ska ev regna senare.

Apropå regn. Jag måste hitta bra regnkläder.....de jag har nu andas inte så bra vilket innebär jag blir lika blöt med som utan eftersom det blir varmt när jag cyklar. Behöver alltså riktigt bra (och därmed dyra) regnkläder som släpper ut fukt men inte släpper in. Ska surfa runt lite på nätet och kolla vad jag hittar. Kanske ta en tripp till Outleten imorgon och kolla vad de kan ha.

Inga kommentarer: