söndag 14 april 2013

Sista dagen

Så då har jag gjort sista dagen. Nu väntar 17 dagar ledighet. Vet inte hur många som var på mig idag, vi måste hålla kontakten, hör av dig! Det är ju kul att man varit en uppskattad kollega. Får väl när det blir varmare och så samla ihop ett gäng och köra picnic vid Weser. 
Nu ska jag iof dit imorgon igen men bara för att lämna ifrån mig nyckeln. På vägen hem åker jag förbi verkstaden och så hoppas jag han har tid att under veckan kolla på bilen. Sen ska jag lämna plasma.

Tisdag har jag läkarbesök inför nya jobbet, sen är allt pappersjobb med det färdigt. Dessutom spelar U23 i Goslar men det skippar jag. Innan jag vet vad det är med bilen blir det inga långa utflykter.

Onsdag och torsdag är än så länge oplanerade (men jag har en lista på saker jag ska fixa under dessa 17 dagar).

Sen fredag-lördag-söndag är det International Werder Weekend. Då träffas fans från hela världen i Bremen och har pubkväll på fredagen, picnic och fotbollsmatchen Werder - Wolfsburg på lördagen (samt besök på Becks ölbryggeri men det skippar jag, intresserar mig liksom inte). Söndagen är vikt till Stadionvisning, lunch på Platz11 och än så länge hemlig turnering (förra året spelade vi fotboll).

Fullt upp trots att jag inte måste jobba!

PS: Om bilen är frisk till fredag kan det bli en tripp norrut och se matchen SV Wilhelmshaven - Hannover 96 II. Vårt U23 spelar borta i Kiel, tyvärr lite för långt bort.

Inga kommentarer: