torsdag 18 april 2013

Varit på nya jobbet och hälsat på

Gick superbra att cykla dit och hem. Inga problem. Det blåser dock rejält idag (ovanligt va?!) så över bron var det som det för det mesta är över den där jävla bron. Men resten var inga problem.

Har fått mina turer för de första fem dagarna.

Torsdag: 6.00-13.00 och sen 19.30-22.50
Fredag: 6.30-10.50 sen 17.00-20.05
Lördag och söndag ska jag jobba själv 6.30-10.30 och 17.00-19.25
Måndag ska jag också gå själv: 6.30-9.20 Där kan ev ett par till komma till då blir det lite längre.

Som ni ser är det väääääldigt långt mellan passen. Jag trodde ju det bara var 3-4 timmar och hade tänkt kan man gymma ett par timmar, sen duscha och så i lugn och ro och äta nått sen är det ju dags igen. Men med dessa långa pauser får det helt enkelt bli att cykla hem. Jaja, jag klagar inte, blir vältränad mer eller mindre på arbetstid :).

Tycker det är bra tider, det är ju alltid lite olika beroende på vilken tur man går på. Enda som väl är lite drygt är att jag kommer komma hem sådär ca 23.30 och sen ska man varva ner sova och måste vara där 6 eller 6.30 igen morgonen därpå. Blir kort. För det tar mig ca 30 min att cykla. Men jag får väl sova 1 timme mellan passen om det behövs.

Nu ska jag printa ut lite kartor och pricka in var jag ska de tre dagar jag ska jobba själv så jag inte är helt förvirrad och inte vet vart jag ska.

Inga kommentarer: