fredag 19 april 2013

Presenten


Var idag och lämnade plasma igen och fick min 100-gång present. En fin korg fylld med italienska godsaker :)

Själv ska jag nu äta stuvade makaroner med korv och sen vänta på Anni och Benni. Vi ska på Werders avslutsträning och träffa lite andra Werderfans från hela världen då IWF smyger igång. De som är här tidigt träffas där nämligen. Officiellt drar det igång ikväll. Sen på vägen hem hoppas jag kunna hämta min bil som inte var klar i onsdags. Men så får jag även mina däck bytta till sommardäck och det superbra; han kan lagra dom. Så nu slipper jag ha dom i källaren. Dels får jag då platsbrist, är ju stora däck på den där sportbilen och så är ju inbrottsrisken rätt stor också.

Ikväll blir det sen party. Egentligen vill jag till Wilhelmshaven eller Kiel och se U23 fotboll (Hannover resp Werder) men det blir lite för mycket pengar och så är vädret inte topp heller så jag nöjer mig med att följa det på twitter istället.

Inga kommentarer: