lördag 13 april 2013

Bra Werder lördag

Bra men inte super.

U19 vann klart med 4-0. U21 vann ännu klarare med 8-0.
U23 lyckades spela 1-1. Proffsen lyckades med 2-2 men endast pga av ett självmål från Düsseldorf. Men man har ju på senare tid varit med om mycket värre så Werder får godkänt efter en sådan lördag.

Jag hoppas, hoppas väderprognosen stämmer. Det regnade imorse. Det var arschkalt första halvlek. Men sen drog molnen bort och solen visade sig till och från i andra halvlek.

Efter U23-matchen stannade jag och Yuting och såg Werders match i Vereinshemmet. Och när vi kom ut därifrån och fortfarande så skiner solen. Så kanske kanske kan det bli lite varmt äntligen!

Imorgon gör jag mitt sista pass på Weserbogen. Lite vemodigt är det, för stället är bra men hur det drivs personalmässigt gör det tyvärr dåligt.

Nu Schalke - Leverkusen på TV:n. Basti spelar dock inte, han är avstängd efter sitt 5:e gula kort i matchen sist. Fast hellre han sitter av den spärren nu, än om två veckor då jag åker till Leverkusen!

Inga kommentarer: