onsdag 17 april 2013

Drygt

Jag är allergisk och förkyld tror jag (har lite halsont) på samma gång. Gör att jag sover dåligt, vaknar hela tiden av att näsan är igentäppt, sprutar i nässpray och somnar om. Klockan 8 (redan!) gav jag upp och klev upp. På dagtid märker jag knappt av det, näsan och ögonen rinner lite bara. Men på natten täpps näsan igen.

Fördelen är ju man får mycket av dagen. Gäller att passa på, redan på fredag ska det bli kallt igen så man måste ju njuta av värmen och solen så mycket det går. Har idag ingen inbokat förutom att gå och hämta bilen på eftermiddagen och så är det DFB-pokalfotboll idag igen. Semifinal nr 2 mellan Freiburg - Stuttgart. 

Vi hade en trevlig kväll igår här Benni, Mareike och jag när vi kollade på semifinal nr 1 mellan Bayern - Wolfsburg som Bayern enkelt vann med 6-1. Mareike är tillbaka i Hannover idag så ikväll blir det bara jag och Benni som kollar på fotbollen.

Inga kommentarer: