torsdag 18 april 2013

Skön eftermiddag

Jag och Benni såg Werders träning i solsken (fast det blåser fortfarande rätt bra). Sen träffade vi på Bill från USA, som är här för den internationala Werder helgen (IWF), träffade honom redan i tisdags med för den delen en kortis. (Vi känner honom sedan förra årets träff) Men hur som helst stod vi och pratade med honom i nästan en timme så var inte hemma förrän halv sju.

Nu ska jag se Germanys Next Top Model och sen gå och lägga mig (programmet är 2 timmar långt). Hoppas på att få sova lite längre imorgon då kvällen/natten blir lååååång. IWF drar ju igång med en träff med alla på Paddys Pit (en pub).

Köpte mig förresten en allerginässpray och jag tycker nog den hjälper lite bättre än vanlig nässpray så jag hoppas på en bra natt sovmässigt.

Inga kommentarer: