fredag 26 april 2013

Jäkla skitväder!

Det var så skönt och härligt igår. Idag är det kallt och det regnar. Jag vill inte! Var sjutton är våren?! Lär bli både kallt och blött ikväll.....men för att se det positiva, då kan jag ju testa mina regnkläder. Lär ju behövas och jag hoppas de håller vad de lovar. Har ju nu bara 1 veckas ledighet kvar sen börjar jag på nya jobbet. Ser framemot det även om all cykling känns lite jobbig? Alltså det är ju egentligen bra men jag vet också hur motigt det är klockan halv sex på morgonen när det är mörkt och om det dessutom också regnar....blääää.

Fast jag har gjort det ett år utan problem. Men sen har jag också i 1,5 år haft bilen och så fort tagit den när det varit sånt väder. Dags att lära om igen alltså. Jag vet ju jag kan. Men jag vet också att jag måste tvingas, frivilligt har jag alltid valt bilen, hahaha. Kan jag ju inte göra nu då jag måste ha tillgång till cykeln på jobbet sen.

Jaja, jag har i alla fall sovit länge idag, ätit lunch (blandningen från igår) och nu ska jag städa lite och vika tvätt innan fotbollen.

Imorgon åker vi till Leverkusen och blir borta hela dagen. Åker vid 9.00 tiden och kommer komma hem runt 22.00.

Inga kommentarer: