söndag 30 juni 2013

Träning

Robin Dutt
Tyvärr inte min egen. Nej, jag har kollat in Werders träning. Måste säga den nya tränaren Robin Dutt, gillar jag. Kan nog bli nått bra av detta. Han är mycket engagerad och instruerar spelarna mycket. Än är inte alla där, tex är alla spelare som spelade landskamper efter säsongen ännu på semester. Så det är mest unga spelare där och ett par äldre som inte blev uttagna i sina landslag. Men jag tycker alla ser ut att vara mycket sugna på en ny säsong. Kan man hoppas på en nytändning med ny tränare?

Innan jobbade jag, jobbade på som en tok och blev klar en hel halvtimme tidigare (strax innan 10.00) än igår. Hade lite tur, allt flöt på bra. Ville ju så gärna hinna till träningen och det gjorde jag ju utan problem.

Nu lunch och lite slapp på soffan innan sista kvällspasset för denna gången. Nu väntar finveckan! :)


Inga kommentarer: