söndag 29 december 2013

Färdig!

Juhuuu veckan är förbi!

Var på IKEA idag (behövde mer skarvsladdar) de hade söndagsöppet idag pga rean. Phuuu vad med folk. Men som tur var skulle jag bara ha skarvsladdar, så fort in, plocka på sig skarvsladdar och ställa sig i kortbetalningskassan (2 personer före, i de andra kassorna typ 20. Tyskar har inte fattat idén med att betala med kort....) och ut. Var klar på 30 min (man måste ju alltid traska runt halva varuhuset...).

Imorgon ska jag jobba några timmar sen måste jag handla maten. Sen har jag fullt upp. Städa, tvätta, förbereda lite mat osv osv. Måste byta en cd-spelare jag köpt också. En sån där lite kompakt har jag köpt men ville ha den med usb-stick utgång också. Båda stod bredvid varandra och var svarta och när jag packade upp den igår märkte jag att jag fått med mig den utan usb-utgång hem. Men den är köpt på Real och dit måste jag hur som helst och handla maten då vårt Netto inte har smördeg. Så ingen omväg.

Inga kommentarer: