måndag 16 december 2013

Jiiihaaaa

Efter ett par veckors nu ähhh jag handlar de där byxorna en annan dag, har jag idag lyckats köpa mig två byxor (och 10 par strumpor) och dessutom prova två sport-bh:ar (som inte passade) utan att lacka ur. Ett par blåa lite mer loose-fit att jobba i och ett par bruna att ha privat som är lite mer slim-fit. Men efter det var jag redan trött på allt folk och åkte hem. Haha.

Fast ska om ett par timmar tillbaka ner på stan. Jag och Benni ska gå på bio och se Hobbit 2 klockan 19.00. Och jag har redan innan idag jobbat (klart 9.30 så sköööönt med finvecka!). Var sen hos tandläkarkirurgen för råd och dåd om min tand. Vi har konstaterat det är en bra idé att sätta dit en stifttand, så nu ska de göra ett kostnadsförslag till mig och så ska vi träffas och prata om det 13 januari. Fort går det ju inte..... skit samma. Det måste göras även om jag får halvt panik bara av att tänka på vad de måste greja i munnen och käken. Men det tänker vi mer på när det närmar sig.

Sen har jag varit och lämnat plasma också. Så effektiv idag! Nu ska jag städa, diska, färga håret och duscha. Bäst sätta igång så jag blir klar i tid. Fixa nått att äta måste jag också göra.

1 kommentar:

Yohseefeen sa...

Haha mitt shopping-tålamod är typ lika stort som ditt!