onsdag 11 december 2013

Vilodag

Idag hade jag planerad vilodag från gymmet. Var tvungen att i tid hämta upp min biljett till kvällens U23-match hos Hanna. Bra att känna folk som jobbar på stället (Werder) när man själv jobbar och inte kan komma förrän till andra halvlek och biljettkassorna är stängda. Nu går jag ju gratis, men man måste ändå ha en biljett som inget kostar. Och den kan man egentligen bara hämta ut i biljettkassorna. Men jag har ju specialbehandling då :). Fick även med mig 2 Werder poster och en bunt Leverkusen stadionmagazin. De skickas alltid dit som reklam eller nått och istället för att de bara ska slänga dom så får jag dom alltid. Perfekt!

Leverkusen har även tagit sig till åttondelsfinal i Champions Leauge. Och Bayern förlorade (är iof också redan klara för vidare spel) äntligen igår! Så idag är humöret hos topp hos många i Tyskland. Alla som hatar Bayern (och de är många i detta land) har en riktig glädjedag idag. Håller tummarna för att Dortmund gör om Leverkusens sak ikväll och tar sig vidare. Schalke har också chansen men lite svårare.

Som sagt, jag ska direkt när jag jobbat klart åka och se U23, sen direkt efter den matchen hem och se Dortmund. 

Inga kommentarer: