söndag 8 december 2013

Imorgon börjar eländet igen....

förstå mig rätt, jag gillar mitt jobb. Mycket. Men det är så trist, jobbigt och tidskrävande att sju dagar i rad behöva åka dit 2 ggr om dagen. Speciellt på vintern tar det emot lite extra.

Fotbollen igår talar vi inte mer om. Jag blir bara förbannad. Att man förlorar mot Bayern, det var väntat. Men att man inte ens försöker göra det "snyggt". Nej, ofattbart!

Niclas och Flo
Jag glädjer mig istället åt att både Flo och Niclas idag har gjort mål istället för Fürth i matchen mot Sandhausen. Dessutom gjorde Zoltan Stieber också ett mål och de vann med 3-1.

Själv har jag idag varit på gymmet sen första gången på nästan 2 månader. Har ju ett tag prioriterat att springa istället men så sakta är det väder för att gå inomhus. Sprang i alla fall lite på löpbandet också. Är ju inte samma sak men lite löpning är det ju hur som helst.

2 kommentarer:

Yohseefeen sa...

2 ggr om dagen?! Fy vad jobbigt!:(

Tasja sa...

Ja, speciellt när jag har 7 km enkel väg också. Och nästan jämt på kvällspassen får en håltid på 1 timme eller mer som jag bara sitter av. Bodde jag närmare eller i den delen av stan kunde jag åka hem emellan.