onsdag 25 december 2013

Juldagen

Lugn dag. Många patienter har sagt av då de har sina barn hemma så jag hade tex bara 5 st nu på kvällen.

Fick så mycket tid över att jag tom hade tråkigt mellan passen och satte igång och städade lite :). Annars brukar jag försöka att inte stressa runt allt för mycket mellan passen. Men idag var det ju lugna gatan så att säga.

Kom äntligen ihåg att beställa nya linser också. Är verkligen dags då de jag nu har i är det sista paret jag har. Eftersom jag bara byter 1 gång i månaden är det en sån där sak jag alltid glömmer.

Nu ska jag slötitta på lite mer (hemska) julfilmer. Det är bara strunt på TV:n. Det är ju inte ens någon sport! Men som tur är börjar ju backhopparveckan snart. Lite backhoppning så man överlever vinterpausen i fotbollen. :)

Inga kommentarer: