torsdag 19 december 2013

Regn

Regnig dag idag. Jag och Benni skulle egentligen springa men nääää, ingen av oss var sugen på att springa i regn. Dessutom blir Finnbahn så lerig också när det regnat hela natten + dagen. Så vi åkte till Rewe och handlade istället. :)

Imorgon ska jag passa på att lämna plasma igen, sen är det jul- och nyårstängt. De har iof även öppet på måndag men risken är det är proppfullt där då, eftersom många har ledigt. Inte jag då, jag ska jobba dubbelt... sen måste jag se till att handla på måndag igen så jag klarar mig över alla röda dagar.

Imorgon kommer Mareike och Anni på besök också här i Bremen och bli här över helgen så det kommer bli fotboll både på TV:n och i Stadion, brunch och matlagande, sällskapsspel och Schlag den Raab på TV:n. Fullt upp med andra ord. Min lediga helg kommer springa förbi i ett nafs.

Inga kommentarer: