onsdag 18 december 2013

Flitig idag

Började med att försova mig. Vaknade 6.55 jag ska helst vara hos första patienten 7.00. Panik! 7.05 satt jag i bilen och 7.20 var jag hos första. Nu har vi ju inga superfasta tider och efter 3 patienter var jag ikapp. Man fick jobba fortare liksom. Men frukost och sånt kunde jag ju glömma. Då är det ju tur jag var hemma redan 10.30. Åt då frukost och la mig sen en timme. Pust.

På eftermiddagen var jag med Hanna och shoppade. Skulle vi ha gjort i lördags men då blev hon sjuk så vi gjorde det idag. Sen direkt hem och hämta upp Benni och iväg på Worumsträff. Har precis kommit hem därifrån. Var riktigt trevligt :).

Nu sängen, så jag inte försover mig imorgon. Och jag var faktiskt duktig och låg i sängen redan 20.30 igår. Sen läste jag ju lite dårå, så jag somnade kanske först 22.30. Men ändå.....

Inga kommentarer: