lördag 28 december 2013

Vintersport!

Jag gillar att jag kan hela min paus mellan passen sitta och ha vintersport på på TV:n samtidigt som jag pysslar med annat.

Har varit på IKEA idag och fyndat lite bl a nya sängkläder, en ny matta, lite tallrikar och pepparkakor. Blir nämligen (även om jag fuskar och äter en del redan idag!) pepparkakor och julmust på nyår bland annat. Annat gott som serveras på nyår är melon med parmaskinka, fläskfile i smördegsknyten med potatisgratäng och som efterrätt gino med vaniljglass. Och som plockmat senare, pepparkakor med ost och julmust. Till maten dricks det Smirnoff Ice och Bailys.

Ser mycket fram mot nyår. Gillar nyår bättre än julen. Kanske för att jag nästan jämt jobbar julen och är ledig nyår. 

Måste bara visa er en helt underbar version av Bonnie Tylers - Total eclipse of the heart. Jag var ju aldrig något Westlife fan (jag var Boyzone fan..haha) så jag vet inte vem som är vem, man han i svarta tröjan. Vilken röst! Gåshud!!

Inga kommentarer: