tisdag 10 december 2013

Guldstjärna till mig

Som åkte och tränade fast jag var trött, omotiverad och hade träningsvärk. Och som vanligt är det helt okej när jag väl är där. Så bra att mitt nya gym ligger mellan jobbet och hemma. Hade det varit på det gamla, hade jag inte kommit iväg, när jag först måste åka hem och parkera bilen och sen ta bussen eller cykeln dit (för att det inte finns parkeringsplatser).

Här även varit duktig och lämnat plasma samt tvättat. Ska nu iväg och jobba, kommer hem först efter 22.00 och då direkt i säng. Men har lite tur, måste vara på plats imorgon först 7.00. Går ju. Synd bara jag missa matchen San Sebastian - Bayer Leverkusen. Får följa den på live-ticker istället. Ja, lite av andra halvlek kan jag ju se också. Men imorgon missar jag inte matchen Marseille - Dortmund i alla fall, för då har jag min vanliga vända. En liten tröst :)

Inga kommentarer: