måndag 9 december 2013

Ny taktik!

Fin present i brevlådan idag! :)
Jepp, har jag. Varje dag som jag tänkt köpa godis, läsk eller snabbmat och inte gör det, lägger jag en ungefär lika stor summa i en låda. För dessa pengar får jag sedan köpa vad jag vill, hur onödigt, dyrt osv det än är. Idag har jag stoppat i 7 Euro. Dessutom ska jag lägga alla plasmapengar där i.

Har ett par helt onödiga saker som jag vill köpa. Så nu gäller det bara att vänta. För de är liiiiite dyrare än 7 Euro då :).

Fick en present idag också. I ett brev från mamma och pappa i Sverige. Tack! Passar ju så bra till mig också!

Var på gymmet idag med mellan mina pass. Imorgon tänkte jag åter ta mig dit, sen hem och äta och duscha och iväg och lämna plasma. Har den sena kvällsvändan imorgon så det är en bra dag att pressa in det på. Behöver inte börja förrän sådär 17.15-17.30 istället för som normalt 16.00. Å andra sidan måste jag jobba till 22.00 istället för som idag 19.30.


Inga kommentarer: