torsdag 9 januari 2014

Å hej å hå.

Varför måste alla bra TV-program sändas så sent på kvällen? Två kvällar i rad nu har jag inte kommit i säng förrän vid midnatt. Då är det trögt klockan 5 på morgonen kan jag säga...

Gillar mitt nya jobb skarpt. Först berättade de att nu har de satt den där nya advokaten som började i januari på att försöka få igenom min utbildning. Utan att jag tjatat. Yay! Och sen fick jag spontant beröm från en av den andra chefen (de är tre stycken på kontoret). Alltid trevligt!

Min hemskt seriösa semesterplanering slutade med att jag slängde ihop dem på 5 min i bilen idag. Har ett par helger jag vill ha ledigt för då spelar Werder mot roligt motstånd. Sen vill jag åka en helg till Leverkusen och Fürth. Tog sen en vecka i mars och min huvudsemester i oktober samt en vecka i juni. Få se om allt går igenom utan att man måste flytta på det. De flesta dagarna är för mig flyttbara, har inget direkt fast inplanerat utan det jag tänkt göra är flexibelt.

Imorgon sista rycket innan ledig helg :)

Inga kommentarer: