måndag 6 januari 2014

Lång förmiddag

Inte hemma förrän halv ett. Och måste iväg igen halv fyra. Kort paus idag.

Så en vill jag ha!
Har många extra patienter för två i andra gruppen har semester. Sen var jag säkert en halvtimme på kontoret och pratade med dom om en patient (behöver få mer hjälp). Efter det måste jag tanka, bilen hade redan pipit och även handla. Var in på Saturn för jag ville köpa en GPS-klocka (nu när jag äntligen vet vilken jag vill ha). När jag googlade fanns det i deras onlineshop och då trodde jag ju de skulle ha de även i butik men så var det inte. Så jag får beställa en online då. Men då inte från Saturn för de var 10 Euro dyrare än en annan butik. Det hade det dock varit värt om jag fått den direkt i handen idag men måste jag beställa hur som helst så tar jag ju det billigaste alternativet.

Få se om jag orkar gymma efter jobbet. Ville ju göra det emellan passen men när det drog iväg så med tiden så hann jag inte. Eller jag skulle väl iof hinna men då skulle jag bara hinna hem, duscha, snabbt äta och iväg igen. Har jag ingen lust med.

Inga kommentarer: