söndag 12 januari 2014

Vilat upp mig

Haft en lugn och skön helg. Kan behövas. Nu väntar 19 dagars arbete. Om jag inte får någon dag ledigt, fick jag ju sist i alla fall. Börjar doch soft, med 5 förmiddagar. Skönt det.

Imorgon har jag en tid hos tandläkaren för att diskutera min nya tand, sen ska jag försöka hinna besikta bilen. Vet i fasen hur jag ska få ihop det om den måste repareras. Måste ju ha bilen varje dag liksom...visst jag kan cykla men vädret kan ju vara lite hur som helst i januari. Så håll tummarna för att den ramlar igenom utan problem! Sen hoppas jag min pulsklocka kommer imorgon också. Den är i alla fall på väg har jag sett på DHL:s sida, borde komma till Saturn imorgon och så kan jag hämta den där.

Ska försöka lägga mig i tid. Måste börja 06.00 imorgon. Snaaaark.

Inga kommentarer: