onsdag 29 januari 2014

Fortfarande trött

började ju läsa på en Jack Reacher bok igår. Och skulle bara läsa lite igår kväll. Slutade med att jag släckte lyset först halv tolv. Då är man inte så pigg klockan fem...

Så jag ska sova lite middag sen. 1 timme eller så. Men ska först träffa Mareike och äta lunch med henne på Crossini innan hon åker tillbaka till Paderborn.

Bremen är väldigt vackert!
Ikväll spelar Bayern - Stuttgart, blir väl till att titta på den tänker jag. Men innan det (och efter min middagslur) ska jag åka in på stan och göra lite ärenden. Fick brev av Yuting från Kina igår och tänkte hitta nått fint kort att skicka tillbaka. Hon skickar alltid så fina kinesiska kort därifrån. Nått med Bremen så hon får lite minnen härifrån :). Jag hoppas hon kan komma tillbaka om några år som hon så gärna vill.

Sen måste jag köpa ett månadskort till bussen också för februari och lämna papper till tandläkaren.

Inga kommentarer: