torsdag 16 januari 2014

Paaaaakeeeet

Fast jag kan inte hämta ut det förrän imorgon. Men jag vet det innehåller 15 böcker om Jack Reacher (den serien som jag tyckte var så bra). Mumma! Fast jag ska försöka spara lite på böckerna så jag har att läsa de där 3,5 vekorna jag inte får göra nått ansträngande. Är en bok bra, läser jag liksom ut 1 bok om dagen utan problem. Fast 1 eller 2 lär det bli innan också.... ;)

Idag har jag haft en kort och skön jobbdag sen har jag varit förbi min Krankenkasse och lämnat papper och även varit och lämnat plasma. Bokat tid hos min bankman för att göra en paus i min pensionsförsäkring (är tecknad via banken så jag måste gå via dom). På så sätt har jag nästan 100 Euro extra varje månad. Fick dock en tid först 27:e då jag nästa veckan själv inte kan pga dubbla pass.

Har jag sedan en supertur och min utbildning snabbt bli godkänd (vilket jag iof inte tror) ja då slipper jag tom ta ett avbetalningslån. För då skuttar min lön upp med ca 2 Euro i timmen utan att jag behöver göra något alls. Så håll tummarna!

Imorgon hoppas jag vädret blir lite bättre så jag kan ut och springa igen. Idag har det varit kallt, grått och vått hela dagen. Fast just nu har det faktiskt slutat att regna.

Träffen igår var väldigt trevlig, 2 timmars fotbollsprat. Fast det gjorde ju jag kom hem sent och har sovit lite så ikväll ska jag försöka komma isäng lite tidigare.


Inga kommentarer: