onsdag 15 januari 2014

Börjar bli kallt

Brr bara 2 grader imorse. Börjar så långsamt bli kallt. Nu när man långsamt vill ha värme. Då ska vi får vår vinter.

Idag har jag jobbat och sen har jag varit på jobbet igen på eftermiddagen för vid hade personalmöte. Så, så mycket annat har jag inte hunnit med idag. Imorgon måste jag därför se till få iväg papperen från tandläkaren till min Krankenkasse så jag får lite pengar därifrån, lämna plasma ska jag också göra och så måste jag handla.

Senare ikväll ska vi på möte. Typ klubbmöte kan man väl kalla det. Finns ett fristående forum över Werder och de har en gång i månaden träff i Bremen och en hel del av dom träffar man alltid på Platz11. Och nu när de äntligen har en träff på en kväll jag är ledig (har förut alltid inträffat på mina kvällsveckor) så hänger jag på Benni dit. Blir säkert trevligt.

Inga kommentarer: