tisdag 14 januari 2014

Sprungit

Har precis varit och joggat med Benni och för första gången använt min pulsklocka. Kul, kul. Passade också på att tala om för Benni att han 12 mars dels måste hämta mig från kliniken och sen tillbringa kvällen med mig för jag får inte vara själv efter min operation.

I alla fall blir jag ju också sjukskriven 3,5 veckor och får inte anstränga mig. Så Benni; då måste du ju innan se till att ha sportat för 3,5 veckor extra. Fast sen la han till att om jag har tur har ju Eislabor öppnat och då har jag en bra anledning att gå dit hela tiden och äta glass. Glass kyler ju skönt. Så jag vet inte riktigt hur det blir. Sporta extra och sen förstöra allt med glass?! hahahaha.

Tror inte det går att länka till sidan på Garmin så jag har kopierat lite siffror. Och ja, jag springer rätt sakta...hahaha. Fast när jag ser pulsfrekvensen tror jag att jag nog kan springa på lite fortare....

Som ni ser, direkta backar har vi inte i Bremen...haha höjdskillnad 5 meter. Wow liksom...

Distans:
3.18 km
Tid:
25:42
Medeltempo
8:05 min/km
Aktivitetstyp:
Löpning
Kalorier:
95 C
Höjdstigning:
5 m

Tid: 25:42
Medeltempo 8:05 min/km
Färdtid: 28:57
Avg Moving Pace: 7:50 min/km
Bästa tempo: 5:07 min/km
Höjdstigning: 5 m
Höjdförlust: 6 m
Minsta höjd: 0 m
Maximal höjd: 14 m
Medelpuls: 72 slag/min
Maxpuls: 118 slag/min

Inga kommentarer: