söndag 5 januari 2014

Lyxtiden är förbi

Har varit väldigt skönt att ha haft så mycket ledigt. Jag har hunnit med massor, som bl a städa ordentligt (skrubba badrum, rensa ur skåp och lådor osv) med sånt man normalt inte hinner/orkar.

Nu börjar allvaret igen. Haha. Men inte så hårt eftersom jag bytte jobbhelg är min långvecka denna gång bara 5 dagar. Hur skönt som helst. Har alltså redan nästa helg igen ledigt.

Idag var jag och Benni och sprang på Finnbahn. Jag tog ingen tid då jag vet att det gick långsamt. Var ju första gången på ett par veckor. Men skönt att vara igång med löpningen utomhus igen också.

Nu blir det i alla fall soffan resten av dagen. Gäller att njuta av ledigheten så mycket det går!

1 kommentar:

Yohseefeen sa...

Det är ju så praktiskt med plusgrader och ingen snö, för då kan man ju hålla i gång träningen mycket bättre:D