tisdag 4 november 2014

Champinjoner, Champinjoner!

Hehehe, det är Champions Leauge idag och imorgon. Kvällarna är räddade! Kollar just nu på Zenit - Leverkusen. Bayer 04 har vunnit och vann också hemma så de har gjort det bra. Om 45 min kollar jag på Dortmund - Galatasaray. Imorgon spelar Bayern (usch) och Schalke. 

Jag är trööööött. Hamstrarna kliver ju upp först halv elva (Thekla är uppe en sväng vid åtta-tiden men hämtar sig då bara mat) och jag vill i alla fall tillbringa 1 timme med dom. Så jag kommer i säng först halv tolv. Är lite för sent, när jag denna veckan måste börja arbeta 6.15. Men snart är det ledig helg!

Har börjat städa och som vanlig när jag städar ordentligt, alltså mer än att bara dammsuga lite, rör jag först till det så det ser ut som en bomb exploderat och sen hamnar allt på plats. Just nu är jag mitt i det men avslutar för idag. Gör klart imorgon. Ska nog fota lite så ni får se, har ju möblerat om lite också. :)

Inga kommentarer: