måndag 3 november 2014

Denna veckan

Skördar vi fördelarna med mitt jobb. Jag har idag jobbat mellan 6.15 - 9.30. Och om vi bortser från det faktum att gå upp tidigt på morgonen inte så jättemycket är min sak så har jag knappt märkt jag jobbat. Och då fick jag ändå 6 extra patienter pga sjukdom och semester. Annars hade dagen varit ännu kortare. Men å andra sidan sliter vi mer än väl ihop det på våra långveckor. Så då får man glassa lite på kortveckorna.

Och eftersom man mer eller mindre bara hinner jobba ibland på långveckorna så har jag idag massor att göra:


  1. Gymmet
  2. Tandhygienisten
  3. Plasma
  4. Städa
  5. Handla
Någon dag måste jag också till en Werder träning för jag har lovat Yuting att fixa en underskrift från Olli Hüsing på en matchtröja. Men idag har de bara jogging då de hade match igår, imorgon har de ledigt så får bli senare i veckan.

Inga kommentarer: