onsdag 12 november 2014

Onsdag

Jaaa, från och med imorgon går veckan mot sitt slut. Ser man alltid fram emot när man har dubbelvecka.

Jag försökte också fotografera Kassandra i min hand igår kväll så ni skulle kunna jämföra. Men eftersom hon är stor och tar upp hela handen så behöver hon ju bara ta ett steg så är hon nere igen. Jag försökte flera gånger men hon hann kliva ur handen innan jag fått ordning på hamster, kamera och fokus. Så det blev ingen bild.

Det är numera också lättare att gå upp på morgonen. Fast jag varje dag går och lägger mig ungefär 1 timme senare än förr. Förr snoozade jag mellan 30-45 min. Numera hoppar jag (naja...) ur sängen efter första ringningen och går och sätter mig och kolla på hamstrarna. De är ju nästan alltid vakna allihop. En måste jag ju alltid samla in från lekplatsen och sätta in i buren. Sen äter jag frukost och om jag har tur hinner jag dösa lite i soffan 15 min innan jag måste cykla iväg.

Inga kommentarer: