lördag 29 november 2014

Lågt blodsocker

Janek Sternberg
Jobbade 4 timmar utan att dricka och äta. Det märktes på slutet. Blev helt matt. Men är ju inte van, jobbar ju annars kanske 2,5 - 3 timmar max. Och dessutom inte i full fart som idag. Måste komma ihåg ta med mig en banan och nått att dricka imorgon.

Tittar just nu på Werder - Paderborn. Jag hade kunnat vara i Stadion om jag inte hade 1 patient klockan 17.00. Har sedan resten från 18.15. Och jag kan inte skjuta på den heller för det är en diabetiker som måste ha sin spruta i tid. Surt, för idag gör en av mina favoriter från U23 liga debut. Och startelva debut. Och hittills spelar han super. Janek Sternberg. Förra helgen satt han med oss i Klubbhuset och kollade på Nordderbyt, idag spelar han själv i Weserstadion. Så fort kan det gå! Men får väl vara nöjd med att jag kan se nästan hela matchen på TV:n i alla fall.

Inga kommentarer: