torsdag 13 november 2014

Utvilad

Thekla vaknade redan före 21 igår. Snabbt ut med henne innan hon överlade att gå och sova lite till. 22.00 låg jag i sängen och sov kort efter. Vilket gjorde jag imorse vaknade 20 min innan klockan ringde och var pigg. Så jag klev upp och hade en mycket lugn och soft morgon.

Hoppas Kassandra är lika pigg idag. Inte för att jag tror det, men hon kan ibland i alla fall kliva upp vid 22. Thekla är vanligen den av de tre som är sist uppe. Lilla Charlotte har jag inte heller sett på eftermiddagarna de senaste två dagarna. Men jag är ju iof borta redan vid 16-tiden och hon brukar gå upp en sväng vid 17-18 tiden.

Imorgon är det fredag! Så skönt! Och EM-kval. Tyskland möter hemma Gibraltar. Borde bli en lätt match. Idag är det premiär på VM-filmen också.

Inga kommentarer: