torsdag 20 november 2014

Pysselresultat

Var hos Annika i närmare sex timmar och resultatet blev en grön larv. :) På bilden sitter den i hennes palm, när den står i buren eller lekplatsen för hamstrarna kommer den stå med den långa sidan ner. Jag är jättenöjd, tycker mitt första försök blev riktigt lyckat. Hoppas hamstarna gillar den. Kan prova först imorgon för färgen och limmet måste härda ordentligt innan man sätter in det till gnagarmarodörer ;).

Igår sprang jag 3 km på gymmet, intervaller. Idag har jag förutom att cykla på jobbet cyklat sammanlagt 10 km (till Annika och hem igen) samt att vi, när vi väntade på att limmet skulle torka tillräckligt så jag skulle kunna cykla hem med min larv utan att den gick sönder, gick en promenad på 3 km. Känns som en bra uppladdning för imorgon. Skulle bara behöva en massage också. Har ju suttit många timmar hukad över hennes vardagsrumsbord och målat och limmat. Men får ta ett varmt bad och mjuka upp ryggen. En Medyjet vore nått nu att ha hemma....

Inga kommentarer: