onsdag 19 november 2014

Slut på landkampsåret

Igår var det EM-mästarna mot VM-mästarna (vänskapsmatch) som avslut på landkampsåret. Och Tyskland slog Spanien med 1-0 trots att man testade flera nya spelare. Så ett bra slut på året blev det. Hanna var här och såg matchen hos mig och fick även träffa alla mina tre hamstrar som ju vaknade i slutet av matchen (då klockan närmar sig 22.30).

Idag kör jag lätt löpning, har inte bestämt mig för om jag ska göra det på löpband på det varma sköna gymmet eller utomhus i grå väder. Tror gymmet vinner. Då kan jag dessutom njuta i Medyjeten efteråt. Det bästa av allt med att gå till gymmet :)

Ska även till Werders träning på eftermiddagen och försöka få den där underskriften av Hüsing till Yuting så jag är av med det också. Idag på eftermiddagen tränar både U23 och proffsen så då måste jag kunna få tag på honom. Är ju hopplöst annars när de ibland är hos proffsen och ibland hos U23. Ingen ordning alls :)

Exempel på saker man kan göra själv
Imorgon ska jag göra nått jättekul. Ska till Annika (från Hamsterhilfe Nord) och pyssla. Hon är ju deras ställe här i Bremen och jag har köpt en del saker av henne (bur och tillbehör), dock inga hamstrar då de hon haft inte passat vad jag velat ha. Men hon är jättetrevlig och vi kommer bra överrens och hon är jätteduktigt på att göra egna saker och så frågade hon om jag ville komma förbi och så gör vi nått tillsammans.  Bra att få lite tips och så av en som kan innan man sätter igång själv.

Inga kommentarer: