tisdag 18 november 2014

Tisdag

Kommer inte på nån bättre rubrik :)

Filmen var superbra. Den har fått mycket kritik för att man inte får komma så djupt bakom kulisserna, att det mest är bilder från normala tillfällen. Och ja, man hade mycket väl kunna få komma närmare. Men jag antar spelarna ville få vara lite ifred också. Hela VM var ju på 8 veckor allt som allt med förläger och så och att ha ett kamera team hela tiden för näsan är säkert irriterande nog utan att de ska vara med precis överallt. Filmen är 90 minuter, som en fotbollsmatch så jag förstår de inte kunde få med allt. Men jag hade gärna sett mer av firandet efter finalen och i Berlin. Men i stort sett är filmen mycket bra och man får tillbaka känslorna och stämningen från i juli.

Var ju sent innan jag var hemma så jag har precis sovit lite middag på 2 timmar. Ätit har jag också hunnit med och när maten sjunkit undan lite ska jag åka till gymmet. Idag blir det styrketräning, imorgon lättare löpning och sen en vilodag för på fredag springer vi Klimahaus loppet. Då vill man ju ha pigga ben, det är mycket löpning i trappor. Pust. Jag minns det väldigt bra. Och hostan jag fick efteråt pga att man springer genom flera olika klimatzoner. Torr och varm ökenluft, kall och torr vinterluft, fuktig och varm tropisk luft bland annat. Så jag antar det blir ingen träning i helgen. :). Blir då bara två gånger denna veckan men inget att göra åt.


Inga kommentarer: