söndag 23 november 2014

Hipp, hipp hurra till mig

på min födelsedag. Fotbollsmässigt var det blandat. U23 vann med lite möda med 4-3. Så långt var det ju okej. Men sen förlorade proffsen Nordderbyt med 2-0, dessutom två skitmål i slutet av matchen. Men det var å andra sidan nästan väntat då vi igår fick höra att vår målgörare var skadad och inte skulle spela. Så någon större chock var det ju inte.

Nästa vecka har jag dubbelvecka igen. Har de sena kvällarna (har annars alltid de tidiga kvällarna) för Karin har semester. Fördelen är, jag får en längre paus och kommer hinna träna mellan passen utan problem. Nackdelen är, jag kommer hem sent. Kommer bara kunna duscha, äta nått litet, släppa ut en av hamstrarna och gå och lägga mig. Hatar det. Vill gärna varva ner lite i lugn och ro, slökolla lite TV och så. Så missar jag också Fürths match imorgon.

Inga kommentarer: