söndag 2 november 2014

Ibland önskar jag att jag också

kunde bli sjuk ibland. Så jag fick vara hemma och vila upp mig. Veckan började ju lugnt och fint sen brakade det loss på torsdagen med en sjuk kollega, som blev två på fredagen och jag fick lov ha både tidiga och sena kvällsrundan och sen har jag haft en urjobbig helg med både morgon, middag och kvällspass. Och så ringer den tredje kollegan nu på kvällen och är sjuk så imorgon måste jag börja redan vid 6-tiden och sen jobba på som bara fan för att hinna. Ska dessutom släpa med mig en praktikant. Jag hoppas han är snabb, annars kommer han få problem. Hinner inte med att släpa runt på en långsam sak.

Jaja, kortvecka i alla fall så jag behöver bara jobba ett pass om dagen. Alltid nått.

Blir bara så matt på att jag inte hinner med nått privat knappt. Idag spelade U23 hemma. Hade sååå gärna sett det men när jag jobbar till 13.30, de spelar mellan 14-16 och jag måste börja passet igen 16.00 så orkar jag bara inte. Den energin finns helt enkelt inte. Men de vann i alla fall klart med 4-1 och ligger tvåa i Regionalliga Nord. :), Denna helgen vann alla Werders lag. U17, U19, U21, U23 och proffsen. Det var ett bra tag sen det inträffade!

Inga kommentarer: